Disclaimer & Privacyverklaring – Cookiebeleid
Deze website wordt beheerd door TDC Consulting Services bvba (Webassur.be) voor Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA erkend onder FSMA toelating: 112797A-cB met ondernemingsnummer: 0543.769.825 hierna genoemd Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA en heeft tot doel de bezoeker ervan informatie te verstrekken over de diensten die wij – Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA – aanbieden als onafhankelijk verzekeringstussenpersoon. De inhoud ervan wordt in samenwerking met allerlei partners geproduceerd.
De informatie op deze website heeft niet het verstrekken van advies als doel, met inbegrip van het financieel, fiscaal, boekhoudkundig of juridisch advies. Voor nog meer precieze informatie nodigen wij u uit zich tot ons kantoor te wenden. De verstrekte informatie zal pas een aanbod uitmaken, indien dit uitdrukkelijk wordt bedongen en vermeld.
De website wordt naar best vermogen en op regelmatige tijdstippen bijgewerkt. Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA geeft echter geen garanties wat betreft de actualiteit, correctheid, volledigheid of geschiktheid voor een bepaald doel van de informatie, de gegevens, de publicaties op deze website of de websites waarnaar zij een link leggen of de betrouwbaarheid of de eerbaarheid van hun bronnen.
Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA kan voor schade die het gevolg is van de toegang tot, de consultatie of het gebruik van de informatie, gegevens, webpagina’s en publicaties op deze website, of via het gebruik van interactieve toepassingen, alleen aansprakelijk gesteld worden in geval van opzet of zware fout.De informatie, webpagina’s, publicaties en gegevens op deze website worden beschermd door intellectuele eigendomsrechten, die toebehoren aan TDC Consulting Services bvba (Webassur.be) of Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA. Zonder de uitdrukkelijke, voorafgaande, schriftelijke toestemming van TDC Consulting Services bvba is het niet toegelaten de informatie en dit materiaal te verspreiden, te reproduceren, te verkopen, of over te dragen in gelijk welke vorm en met gelijk welke middelen.
De dienst- en productinformatie die Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA verstrekt via deze website wordt beheerst door de regels van het Belgische recht waaraan zij onderworpen zijn.
De intellectuele eigendomsrechten op de informatie, publicaties en gegevens verstrekt op deze website komen toe aan Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA hetzij aan met hen verbonden entiteiten of aan derden. Voor onze dienstverlening is ons kantoor afhankelijk van de informatie die u ons verstrekt. Daarom is het belangrijk dat u ons juiste en volledige informatie aanlevert. Wanneer u ons kantoor onjuiste of onvolledige informatie bezorgt, kan Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA niet aansprakelijk worden gesteld voor de gevolgen hiervan.
Deze website richt zich enkel tot Belgische ingezetenen. De website en al zijn gevolgen zijn beheerst door het Belgische recht. Enkel de Belgische rechtsmachten zijn bevoegd om kennis te nemen van enig geschil m.b.t. de website, zijn inhoud en zijn gevolgen.
Privacy verklaring
-
- Contactgegevens: Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA
- Adres maatschappelijk zetel: Steenweg naar Eigenbrakel 10-12 – 1652 Alsemberg
- Telefoon: 02/380.46.45
- E-mail: info@v-j.be
Verzekeringsmakelaar, ingeschreven in het FSMA register met Ond nr 0543.769.825 Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA (verder kantoor) neemt uw rechten bij gegevensverwerking ernstig. In dit beleidsdocument lichten wij toe hoe wij uw persoonsgegevens verzamelen, verwerken en gebruiken. Ze vormt het algemene beleid van het kantoor op het vlak van gegevensverwerking conform de toepasselijke wetgeving waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR).
Als verzekeringsmakelaar vervult het kantoor mogelijk een dubbele rol op het vlak van gegevensverwerking. In dat geval zijn we zowel verwerkingsverantwoordelijke als verwerker. De rol van verwerkingsverantwoordelijke nemen wij op als we gegevens verwerken in eigen naam en voor eigen rekening. Daarnaast vervullen wij, ten behoeve van de maatschappijen, ook de rol van verwerker. Dat betekent dat wij ook persoonsgegevens verzamelen en verwerken voor de verzekeringsmaatschappijen met wie wij samenwerken en van wie wij producten aan u voorstellen en aanbieden. In deze verklaring gaan we enkel dieper in op de verwerking van uw gegevens als verwerkingsverantwoordelijke.
Verwerkingsverantwoordelijke
De verantwoordelijke voor de verwerking is Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA Steenweg naar Eigenbrakel 10-12 – 1652 Alsemberg met Ond nr 0543.769.825 .
Voor alle vragen omtrent ons privacy beleid kunt u met ons contact opnemen via info@v-j.be. Voor vragen die verder gaan dan een eenvoudige vraag om inlichtingen, kunnen wij u vragen zich te identificeren, zodat wij zeker zijn dat wij de gevraagde informatie en gegevens aan de juiste persoon verstrekken.
Wanneer verzamelt en verwerkt ons kantoor gegevens?
Het kantoor verzamelt en verwerkt gegevens over u wanneer u met ons contact opneemt met het oog op advies over verzekeringsovereenkomsten, het aanbieden of het voorstellen van verzekeringsovereenkomsten, het verrichten van voorbereidend werk met het oog op het sluiten van verzekeringsovereenkomsten en het sluiten zelf van verzekeringsovereenkomsten. Daarnaast kunt u ook op ons een beroep doen of ons ook contacteren voor bijstand bij het beheer en de uitvoering van de door u gesloten verzekeringsovereenkomsten. Ook wanneer u op enige andere wijze met ons contact opneemt zullen wij uw gegevens (moeten) verwerken. Tot slot is het ook mogelijk dat wij gegevens over u verkrijgen via derden en deze gegevens gebruiken om u te benaderen om via onze bemiddeling een overeenkomst te sluiten.
Welke gegevens verzamelt en verwerkt ons kantoor?
Het kantoor verzamelt en verwerkt gegevens die u ons naar aanleiding van contact met het kantoor meedeelt zoals uw naam, adres, e-mailadres en professionele gegevens, zoals bedrijfsnaam en BTW-nummer. Het betreft ook alle gegevens die noodzakelijk zijn om ons toe te laten uw verzekeringsbehoeften in te schatten. Dit gaat onder andere over gegevens betreffende uw woning (in het kader van een brandverzekering), uw financiële gegevens (bij beleggingsverzekeringen) en medische gegevens (bij gezondheidsverzekeringen). Uw gegevens worden enkel verwerkt in het kader van de verzekering waarvoor u op ons een beroep doet, tenzij u dit anders wenst en dit ook zo aangeeft.
Wij verzamelen deze gegevens wanneer u onze documenten en formulieren manueel invult en ook wanneer u dat elektronisch doet. Bij het eventuele bezoek aan onze website worden er cookies gebruikt. Voor meer informatie hieromtrent, kunt u het kantoor contacteren.
Voor welke doeleinden verzamelt en verwerkt ons kantoor gegevens?
De doeleinden waarvoor wij gegevens verwerken zijn van diverse aard en worden hieronder uiteengezet.
Voor onze klanten verwerken wij deze gegevens voor klantenbeheer, met name de aanvaarding, het beheer en het sluiten van verzekeringscontracten en de promotie van andere producten en diensten van ons kantoor zelf. Deze verwerkingen zijn in hoofdzaak gebaseerd op de contractuele relatie met onze klanten, maar ook, voor zover het gaat om prospectie, op uw uitdrukkelijke toestemming.
Naar leveranciers toe verwerken wij deze gegevens in het kader van ons leveranciersbeheer en op basis van de contractuele relatie die wij met onze leveranciers hebben of opbouwen.
Voor zover het gaat om prospecten, dit zijn natuurlijke personen die (nog) geen klant van ons zijn, verwerken wij de gegevens voor doeleinden van direct marketing, op basis van ons gerechtvaardigd belang om te ondernemen. Aan prospecten die per e-mail worden benaderd, vragen wij de uitdrukkelijke toestemming om hen ook in de toekomst te kunnen benaderen. Prospecten die per brief worden benaderd verzoeken wij een opt-out clausule aan te kruisen indien zij niet verder door ons benaderd willen worden.
Naar onze medewerkers toe verwerken wij de gegevens voor doeleinden zoals personeelsbeheer en loonadministratie.
Wat onze website betreft, stemmen wij de inhoud en het gebruiksgemak hiervan zoveel mogelijk af op u als gebruikers ervan. Daarnaast verwerken wij uw gegevens om te voldoen aan de verplichtingen die voortvloeien uit het ter beschikking stellen van een website en de inhoud ervan en om u in staat te stellen om gebruik te maken van de interactieve toepassingen en diensten op deze website.
Wat zijn de grondslagen voor de verwerking van gegevens door ons kantoor?
In beginsel verzamelen en verwerken wij uw gegevens op basis van de contractuele relatie die wij met u hebben als gevolg van uw aanvraag of verzoek in verband met een verzekeringsbehoefte en de daaruit voortvloeiende overeenkomst(en), alsook als gevolg van de vraag om u bij te staan in het beheer en de opvolging van de verzekeringsovereenkomsten die u heeft gesloten.
Waar de verwerking niet noodzakelijk is om de contractuele relatie uit te voeren, is ze gebaseerd op onze gerechtvaardigde belangen als onderneming, in het bijzonder de vrijheid van onderneming en informatie. Daarbij zorgen wij er steeds voor dat er tussen onze en uw belangen een evenwicht bestaat, bijvoorbeeld door u een recht van verzet toe te kennen.
Voor zover het gaat om gezondheidsgegevens of zogenaamde gevoelige gegevens kunnen wij uw persoonsgegevens enkel verwerken mits uw uitdrukkelijke toestemming. Die wordt u gevraagd op het ogenblik dat u bij ons klant wordt. Is dat niet gebeurd, willen wij u vragen ons dit te melden, zodat het nodige hiertoe kan gebeuren.
Worden de gegevens meegedeeld aan derden?
Uw gegevens worden hoofdzakelijk intern verwerkt. Dat neemt niet weg dat ze moeten worden meegedeeld aan de verzekeringsmaatschappij met wie u uiteindelijk de overeenkomst sluit.
Het is mogelijk dat wij voor bepaalde punctuele diensten een beroep doen op derden. In dergelijke gevallen kunnen uw gegevens aan deze derden worden bezorgd maar enkel voor de betreffende dienst en steeds onder controle van ons kantoor.
In bepaalde gevallen bestaat er een wettelijke verplichting om bepaalde gegevens over te maken. Dat is met name het geval wanneer wij hiertoe wettelijk worden verplicht of overheidsinstanties het recht hebben bij ons gegevens op te vragen.
Uw gegevens worden in beginsel niet doorgegeven naar derde landen of aan internationale organisaties.
Uw rechten
De regelgeving kent u diverse rechten toe die er moeten voor zorgen dat u voldoende wordt beschermd.
U kan zich te allen tijde verzetten tegen het gebruik van uw gegevens door ons kantoor voor direct marketingdoeleinden. Wenst u niet op de hoogte te worden gehouden van de aanbiedingen van ons kantoor, kan u dit melden via [vermelding van het emailadres via hetwelk dit kan gebeuren] of door het aankruisen van een vakje in de informatie die u bij specifieke gelegenheden wordt verstrekt.
U kan steeds de gegevens die wij over u verwerken, inkijken en, indien nodig, laten verbeteren. Daartoe volstaat het dit aan te vragen via [vermelding van he emailadres via hetwelk dit kan gebeuren], met een bewijs van uw identiteit. Die vragen wij om te verhinderen dat uw gegevens worden meegedeeld aan iemand die daar geen recht op heeft.
Indien u het niet eens bent met de manier waarop wij uw gegevens verwerken, kan u steeds een klacht indienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit, Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel. Daar kan u ook terecht voor alle algemene vragen in verband met de verwerking en bescherming van persoonsgegevens.
Wijzigingen
Ons kantoor behoudt zich het recht voor om deze verklaring en/of dit beleid te wijzigen. Wijzigingen zullen via de website aan gebruikers worden gemeld.
versie 15.05.2018
1. Introductie
2. Wat zijn cookies?
3. Soorten cookies
4. Cookies gebruikt door deze website
5. In- en uitschakelen en verwijderen van cookies
1. Inleiding
In dit beleid informeren we u over het gebruik van cookies en soortgelijke technologieën op de websites en apps van ons kantoor.
Ons kantoor gebruikt cookies in overeenstemming met de geldende wettelijke voorschriften, zijn privacyverklaring en dit cookiebeleid. Dit cookiebeleid is van toepassing op alle websites (zowel openbare als beveiligde) en apps van ons kantoor, tenzij anders bepaald door de specifieke website of app zelf.
Voor zover cookies uw persoonsgegevens verzamelen, ziet ons kantoor toe op de verwerking van uw persoonsgegevens. Meer algemene informatie over hoe ons kantoor uw persoonsgegevens gebruikt, vindt u in de privacyverklaring.
Wij benadrukken dat bepaalde media niet beschikbaar is indien u de desbetreffende cookies niet aanvaardt
2. Wat zijn cookies?
Een cookie is een eenvoudig, klein bestand met persoonsgegevens dat met de pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schrijf van uw computer of ander apparaat wordt opgeslagen. De daarin verzamelde informatie kan bij een volgend bezoek opnieuw naar onze servers of die van de betreffende derde partij teruggestuurd worden.
Onder cookies worden ook zogenaamde “scripts” verstaan. Een script is een programmeercode dat wordt gebruikt om onze website optimaal en interactief te laten functioneren.
Tot slot vallen eveneens ‘webbeacons’, ‘pixeltags’ of ‘socialemediacookies’ onder de term ‘cookies’. Deze worden gebruikt voor de integratie van diverse sociaalnetwerksites op deze website. Ingebedde elementen van derden of met andere woorden inhoud bij een derde partij opgeslagen, kunnen namelijk ook op onze website worden getoond. Daarnaast kan de inhoud van deze website via sociaalnetwerksites worden gedeeld door middel van de aanwezige buttons op de diverse pagina’s. Voorbeelden van dergelijke sociaalnetwerksites zijn Facebook, Google+, Whatsapp, Instagram, YouTube, LinkedIn, Disqus en Twitter.
Aangezien cookies persoonsgegevens zijn, wordt de verwerking ervan beheerst door onze privacyverklaring . De verwerking van functionele cookies is gebaseerd op ons gerechtvaardigd belang, aangezien de functionele cookies vereist zijn voor de goede werking en beveiliging van deze website. De overige cookies zullen niet geplaatst worden tenzij deze website hiervoor uw toestemming gekregen heeft.
3. Welke cookies kunnen gebruikt worden op onze website / apps?
3.1. Herkomst:
De websites en apps van ons kantoor maken gebruik van cookies die, afhankelijk van hun doel, kunnen ingedeeld worden in drie categorieën:
– Eerste categorie: cookies die uw gebruikerservaring optimaliseren
– Tweede categorie: cookies die klantenprofilering door ons kantoor mogelijk maken
– Derde categorie: cookies die persoonsgegevens delen met derden
3.2. Levensduur:
Permanente cookies: blijven op uw apparaat aanwezig voor de levensduur van het cookie. Ze worden geactiveerd telkens u deze website bezoekt.
Sessie cookies: vereenvoudigen en linken de handelingen van de gebruiker aan elkaar tijdens de browersessie. Telkens u het browerscherm opent, worden deze cookies tijdelijk geplaatst. Sessie cookies worden verwijderd zodra de browser wordt afgesloten.
3.3. Functie/doeleinde:
Functionele cookies: zorgen ervoor dat alle onderdelen van de website optimaal functioneren. Dit zijn cookies die noodzakelijk zijn voor de goede werking en de beveiliging van de website, zoals cookies voor load balancing (i.e. de verdeling van aanvragen aan een webserver over een aantal computers), en voor de aanpassing van de gebruikersinterface (m.n. de taalkeuze en de weergave van zoekresultaten). Deze cookies kunnen zonder toestemming worden geplaatst.
Niet-functionele cookies: worden geplaatst voor statistische, sociale en commerciële doeleinden en staan los van de technische ondersteuning van deze website en voldoen niet aan de voorwaarden om vrijgesteld te worden van de toestemmingsverplichting. Uw uitdrukkelijke toestemming is vereist voor de plaatsing van deze cookies.
(niet-functionele) technische cookies zorgen ervoor dat uw gebruikersvoorkeuren bekend blijven. deze website is hierdoor gemakkelijk toegankelijk en u hoeft niet steeds dezelfde informatie in te voeren bij meerdere bezoeken aan de site.
Analytische cookies geven weer hoe u deze website gebruikt. Op basis van deze verzamelde informatie wordt een statistische analyse gemaakt om zo de structuur, navigatie en inhoud van deze website gebruiksvriendelijker te maken en te verbeteren.
Via marketing cookies wordt het online advertentieaanbod gepersonaliseerd. Aan de hand van een profiel, opgesteld op basis van uw klik- en surfbedrag op de site, krijgen zowel deze website als derden inzicht in de campagneprestaties.
Hieronder worden tevens de socialemediacookies verstaan. Deze cookies bieden de mogelijkheid om buttons van sociaalnetwerksites op te nemen. De buttons werken via een code afkomstig van deze sites. Een handige tool om webpagina’s te promoten zoals ‘liken’ en ‘pinnen’.
Indien sociaalnetwerksites via deze website deze cookies plaatsen om (uw) gegevens te verzamelen, heeft deze website geen invloed op het gebruik van en de manier waarop zij met deze gegevens omspringen. Meer informatie hieromtrent vindt u in de privacyverklaringen van de sociaalnetwerksites, die telkens opgegeven worden in onderstaande lijst van actieve cookies. Houd er rekening mee dat deze privacyverklaringen op elk moment door de sociaalnetwerksites gewijzigd kunnen worden.
4. Cookies gebruikt door deze website
Cookie | Type | Duur | Omschrijving | ||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Noodzakelijk | |||||||||||||||||
WPML wpml_browser_redirect_test | Eerste partij | 24 uur | Via de WPML cookie is deze website functioneel in meerdere talen waarbij u zelf uw voorkeurstaal kan instellen. | ||||||||||||||
Analytics | |||||||||||||||||
Google Analytics | Eerste partij | 1 minuut tot 2 jaar |
Via deze cookies krijgt deze website onder meer informatie over het aantal (unieke) bezoekers, de bezoekerssessies, hoe de bezoekers de site gebruiken en via welk kanaal (sociale media, zoekrobots etc.) deze website werd bereikt. Google Analytics geeft vervolgens inzicht in deze data aan de hand van een analyserapport. Lees hier het privacybeleid van Google.
|
||||||||||||||
Marketing | |||||||||||||||||
uid | Derde partij | 1 jaar | UID verzamelt statistische gegevens omtrent uw bezoek(en) aan deze website. Het aantal bezoeken, de gemiddelde duur van een bezoek en uw inhoudelijke voorkeuren worden opgeslagen om advertenties nog beter af te stemmen op uw persoonlijke voorkeuren. | ||||||||||||||
Youtube YSC | Derde partij | Sessie | YouTube, een website voor het plaatsen en het delen van video’s, gebruikt cookies om data te verzamelen van individuele bezoekers en om na te gaan welke functies of voorkeuren door bepaalde gebruikers werden geselecteerd. Lees hier het privacybeleid van YouTube. Noot: U dient (sociale) mediacookies in te schakelen om videocontent te kunnen raadplegen op deze website. | ||||||||||||||
Google DoubleClick IDE | Derde partij | 2 jaar | Google DoubleClick verzamelt informatie omtrent advertenties die u raadpleegt vóórdat u naar deze website surft. Dit geeft deze website en derden de mogelijkheid advertenties op maat te tonen. | ||||||||||||||
LinkedIn bcookie | Derde partij | 2 jaar | Het sociale medianetwerk LinkedIn herkent zijn gebruiker tijdens een bezoek aan andere websites dankzij de LinkedIn bcookie. Op basis daarvan toont LinkedIn u relevante en gepersonaliseerde advertenties bij uw volgend bezoek. Lees hier het privacybeleid van LinkedIn. | ||||||||||||||
Youtube VISITOR_INFO1_LIVE | Derde partij | 5 maanden | YouTube, een website voor het plaatsen en het delen van video’s, gebruikt cookies om data te verzamelen van individuele bezoekers en om na te gaan welke functies of voorkeuren door bepaalde gebruikers werden geselecteerd. Lees hier het privacybeleid van YouTube. Noot: U dient (sociale) mediacookies in te schakelen om videocontent te kunnen raadplegen op deze website. | ||||||||||||||
Youtube GPS | Derde partij | 30 minuten | YouTube, een website voor het plaatsen en het delen van video’s, gebruikt cookies om data zoals locatie te verzamelen van individuele bezoekers en om na te gaan welke functies of voorkeuren door bepaalde gebruikers werden geselecteerd. Lees hier het privacybeleid van YouTube. Noot: U dient (sociale) mediacookies in te schakelen om videocontent te kunnen raadplegen op deze website. |
5. In- en uitschakelen
Hoe kan ik browser cookies opvragen en verwijderen ?
Als u wenst te weten welke cookies er geplaatst zijn of u wenst deze te verwijderen, kan u hiervoor terecht bij de instellingen van uw browser. Op de onderstaande links kan u hiervoor de nodige instructies terugvinden.
Cookie instellingen Internet Explorer
Cookie instellingen Firefox
Cookie instellingen Chrome
Cookie instellingen Safari
Let op! Indien cookies zijn uitgeschakeld, bestaat de mogelijkheid dat deze website niet optimaal werkt. Na de verwijdering in uw browser, worden cookies na uw toestemming opnieuw geplaatst bij een volgend bezoek aan deze website.
[update 06.01.2020]Bemiddelingsdienst klachten
Ons kantoor doet haar uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kan steeds bij ons kantoor terecht voor uw vragen en problemen. Mocht u een klacht over onze dienstverlening hebben die wij niet in onderling overleg kunnen oplossen kan u steeds terecht bij:
Gegevens van de bemiddelingsdienst en Ombudsman:
Ombudsman in Financiële Geschillen:
Koning Albert II-laan 8 bus 2
1000 Brussel
Tel. 02 545 77 70
Fax 02 545 77 79
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Website: www.ombudsfin.be
Ombudsman van de Verzekeringen:
De Meeûssquare 35
1000 Brussel
Tel. 02 547 58 71
Fax 02 547 59 75
E-mail: info@ombudsman.as
Website: www.ombudsman.as
Toezichthoudende autoriteit inzake kredietbemiddeling:
Ombudsfin
North Gate II, Koning Albert II-laan 8 box 2
1000 Brussel
Fax : +32 2 545 77 79
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Website: https://www.febelfin.be/nl/dienstverlening/ombudsfin
Wetgeving MiFID – Twin Peaks II: ons beleid inzake Gedragsregels en Belangenconflicten
Op 30 april 2014 is de wetgeving Twin Peaks II in werking getreden, een wetgeving die als doel heeft de consument beter te informeren en te beschermen op het vlak van zijn verzekeringen.
Klantgerichtheid, informatieverstrekking, transparantie, service, zijn voor Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA altijd al essentieel geweest in de relatie met zijn klanten. Vanhoudt-Janssens Finance & Insurance BVBA is gehouden tot het naleven van de AssurMiFID-gedragsregels, zoals bepaald in de wet van 30 juli 2013 tot verstrekking van de bescherming van de afnemers van financiële producten en diensten alsook van de bevoegdheden van de FSMA en diverse bepalingen alsook het KB van 21 februari 2014 over de regels voor de toepassing van de artikelen 27 tot 28bis van de wet van 2 augustus 2002 betreffende het toezicht op de financiële sector en de financiële diensten op de verzekeringssector en KB van 21 februari 2014 inzake de krachtens de wet vastgestelde gedragsregels en regels over het beheer van belangenconflicten, wat de verzekeringssector betreft. Meer informatie over de wijze waarop ons kantoor deze gedragsregels invulling geeft (waaronder een belangenconflictenbeleid), is terug te vinden onder rubriek MiFID gedragsregels en belangenconflictenbeleid.
Onze communicatie met u voeren wij in het Nederlands. Ons kantoor biedt diensten van verzekeringsbemiddeling aan, dwz. de werkzaamheden die bestaan in het adviseren over verzekeringsovereenkomsten, het aanbieden, het voorstellen, het verrichten van voorbereidend werk tot het sluiten van verzekeringsovereenkomsten of het sluiten van verzekeringsovereenkomsten, dan wel in het assisteren bij het beheer en de uitvoering ervan. Voor onze diensten ontvangen wij in beginsel een vergoeding van de verzekeringsonderneming, die deel uitmaakt van de premie die u als klant betaalt. In het andere geval ontvangen wij voor onze diensten van verzekeringsbemiddeling een vergoeding van u als klant. In voorkomend geval zal dit deel uitmaken van een afzonderlijke overeenkomst.